من تبخال و زگیل تناسلی
نوشته شده توسط : Amy

I have genital warts and herpes
در برخی موارد، افراد مبتلا به زگیل تناسلی ، هرپس دارند. به جز برای هرپس ، آنها تمایل دارند که مانند گانوریا ، کلامیدیا دیگر عفونتهای منتقل شونده از طریق جنسی (STIs) ( بیماری منتقل شونده از راه تماس جنسی ) .
هرپس تناسلی
هرپس تناسلی یک عفونت منتقله از راه جنسی است که هم در مردان و هم در زنان را تحت تاثیر قرار است. ویژگی های هرپس تناسلی شامل درد ، خارش و زخم در ناحیه تناسلی است . هرپس تناسلی توسط ویروس هرپس سیمپلکس (HSV) ایجاد می شود. تماس جنسی راه اصلی است که اسپرد ویروس است. داروها می توانند نشانه ها را سهولت و کاهش خطر انتقال بیماری به دیگران . همچنین کاندوم می تواند به جلوگیری از انتقال این ویروس کمک کند.
زگیل تناسلی
زگیل تناسلی یک بیماری منتقل شونده از راه جنسی است ، بیش از حد . مختلف از تب خال ، زگیل تناسلی HPV ( ویروس پاپیلومای انسانی ) ایجاد می شود. زگیلهای تناسلی از طریق تماس پوست با پوست منتقل می شود. از آنجا که HPV تمایل برای زنده ماندن در منطقه مرطوب ، زگیل اغلب در ناحیه تناسلی ظاهر می شود . در ابتدا ، زگیلهای تناسلی بدون علامت است اما در برخی موارد، برخی از علائم possilbe مانند خارش، درد، خونریزی، بوی ، و غیره همانطور که برای درمان رخ می دهد ، روش های درمانی مختلف از جمله جراحی، و داروها وجود دارد . Keyouwang یکی از آنها است .
آیا می توانم Keyouwang را درمان هرپس ؟
بسیاری از مشتریان بپرسید که آیا Keyouwang می تواند تبخال را درمان می کنند . Keyouwang هیچ ربطی به با هرپس . این محصول برای حذف زگیل تناسلیمواد هستند قادر به کشتن استافیلوکوکوس اورئوس ، آلبیکنس Canidia و غیر فعال کردن HPV اما HSV است. اسپری Keyouwang یک راه حل موضعی برای حذف زگیل تناسلی است . از عصاره خالص گیاهی بدون عوارض جانبی است. شما می توانید Keyouwang در حالی که درمان تبخال با درمان های دیگر استفاده کنید. Keyouwang حذفزگیل سرعتی می تواند در 3 روز و جلوگیری از آنها را از عقب آمدن با غیر فعال کردن HPV .

http://www.genitalwartstop.com/genital-warts-treatment/459.html





:: برچسب‌ها: genital warts treatment ,
:: بازدید از این مطلب : 1252
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: