من زگیل تناسلی را در دهان من - باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : Amy

I have genital warts in my mouth - what should i do
س: من زگیل تناسلی را در دهان من - چه باید بکنم ؟ کمک!
A: زگیل تناسلی از زگیل که توسط ویروس پاپیلومای انسانی، یک ویروس شایع شده ایجاد می شود . آنها بیش از 100 نوع دارند اما اغلب نوع 6 و 11 مسئول زگیل تناسلی هستند . آنها را از طریق زندگی جنسی منتقل می شود. اغلب، آنها بر روی ناحیه تناسلی و مقعد رشد می کنند. یک فرد ممکن است زگیل تناسلی در دهان اگر او یا او دهان هم رابطه جنسی با یک فرد آلوده .
لازم به ذکر است که عفونت HPV است که به شدت مبتلا به سرطان اوروفارنکس است اگر چه زگیل دهانی معمولا توسط انواع HPV که با تغییرات سرطانی ایجاد می شود . یک تجزیه و تحلیل ذخیره شده نشان می دهد که درصد از تمام سرطان اوروفارنکس که HPV مثبت از حدود سال 1980 از حدود 20٪ به 60٪ افزایش یافته است .
درمان برای زگیل تناسلی در دهان
گزینه های درمانی شامل جراحی مانند سرما درمانی، درمان با لیزر و یا برداشتن جراحی و درمان موضعی از قبیل Keyouwang که سرعتی می تواند برداشتن زگیل و جلوگیری از آنها را از آمدن به عقب ( در برخی موارد ، زگیل سقوط کردن در یک روز ) است .
باید دقت شود در هنگام استفاده از لیزر برداشتن گرفته شده است، به عنوان HPV می تواند در یک تعلیق مایع یا جسم بصورت گرد و گاز در هوا زنده بمانند . و درمان دشوار است، به عنوان این ضایعات تمایل به عود . بنابراین ، برای پیشگیری از عود بسیار مهم است. به طور کلی، زگیل تمایل به عود در سه ماه پس از حذف . بنابراین شما باید توجه بیشتری به منطقه تحت درمان در سه ماه پس از خروج از پرداخت. این به معنای درمان بالینی اگرزگیل در نیم سال نمی آیند . این بدان معنی است درمان اگرزگیل در یک سال نمی آیند .
به یک متخصص بهداشت دهان و دندان برای درمان مراجعه کنید .

http://www.genitalwartstop.com/genital-warts-treatment/451.html





:: برچسب‌ها: genital warts treatment ,
:: بازدید از این مطلب : 34408
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: