زگیل تناسلی در داخل مقعد درمان
نوشته شده توسط : Amy

Genital warts inside anus treatment

زگیل زگیل های تناسلی که در ناحیه تناسلی ظاهر می شود. آنها را از طریق زندگی جنسی منتقل می شود. زگیل ناحیه تناسلی نیز می تواند در داخل مقعد در persom که تا به حال مقعد تماس جنسی با یک فرد آلوده ایجاد می شود.

زگیل مقعد یک بیماری که بر ناحیه اطراف و داخل مقعد. آنها برای اولین بار به صورت لکه های کوچک و یا رشد، شاید به عنوان کوچک به عنوان سر یک سنجاق به نظر می رسد، ممکن است رشد کند و کاملا بزرگ و پوشش کل منطقه مقعد. در برخی موارد، برخی از بیماران علایم، از جمله خارش، خونریزی، ترشحات موکوس و / یا احساس یک توده و یا توده ای در ناحیه مقعد را تجربه می کنند.

در صورت عدم درمان، زگیل تناسلی چپ در داخل مقعد معمولا بزرگتر رشد و یا منجر به افزایش خطر ابتلا به سرطان در منطقه آسیب دیده.

زگیل تناسلی در داخل مقعد درمان

برای زگیل که بزرگ هستند و پاسخ به دارو نیست، جراحی توصیه می شود به آنها را حذف کنید. این شامل کرایوتراپی است که یخ زگیل با نیتروژن، لیزر درمانی است که می تواند به کاهش میزان عود و برداشتن جراحی که زگیل را با ابزار خاص قطع کمک.

اگر زگیل خفیف هستند، دارو نیز در دسترس به آنها را حذف کنید مانند Keyouwang است. اسپری Keyouwang یک راه سریع برای حذف زگیل تناسلی در داخل مقعد است. از عصاره خالص گیاهی بدون عوارض جانبی است. برای استفاده در داخل آن امن است.طراحی specail - roker باعث می شود آن را ممکن است به حذف زگیل های داخلی. شما می توانید آن را در داخل قرار داده و سپس اسپری. اسپری یک بار در هر 2-3 دقیقه. اسپری 4-5 بار یک بار. استفاده از دو بار در روز، صبح و شب. Keyouwang سرعتی می تواند حذف زگیل. به طور کلی، شما نتایج را در سه روز تجربه می کنند. شما نتایج را ببینید - برخی از زگیل های کوچک شروع به سقوط کردن در 3 روز. پس از همه زگیل ها برداشته شود، با استفاده از 2-3 بطری دیگر است که آنها را جلوگیری از آمدن به این دلیل که مواد میکروب کش می تواند ویروس نهفته کشتن.

اگر شما زگیل تناسلی در داخل و انجام عمل جراحی را می خواهم نه، Keyouwang می تواند کمک کند.

http://www.genitalwartstop.com/genital-warts-treatment/412.html





:: برچسب‌ها: genital warts treatment ,
:: بازدید از این مطلب : 11146
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: