آسیب زگیل تناسلی خارش
نوشته شده توسط : Amy

The damage of genital warts itching
زگیل تناسلی ، یک بیماری شایع است. از آنجا که آن را یک بیماری منتقله از راه جنسی است، ما باید بیشتر در مورد زگیل ناحیه تناسلی می دانم. اکثر مردم دانش کمی از آسیب به بدن است . بنابراین، آنها اغلب این بیماری را نادیده گرفت. آسیب از زگیل تناسلی خارش چیست؟
زگیل تناسلی ، یک بیماری ناشی از HPV ویروس پاپیلومای انسانی است . آن را از طریق زندگی جنسی منتقل می شود. به طور کلی ، افرادی که چندین شریک جنسی در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. هنگامی که شما به این بیماری ، آن را باعث می شود بسیاری از مشکلات است . آیا زگیل تناسلی باعث خارش ؟ معمولا زگیل تناسلی باعث هیچ علایم یا خارش . با این حال ، در برخی موارد ، افراد ممکن است احساس خارش است .
حدود 2 تا 3 ماه طول می کشد که علائم. هنگامی کهزگیل به نظر می رسد ، شما احساس خارش خواهد کرد . زگیل معمولا در اندام تناسلی خارجی و اطراف مقعد ظاهر می شود . بیماران ممکن است خارش را تجربه کنند. تورم یا خونریزی ممکن است ایجاد می شود زمانی که شما خراش .
هنگامی که شما زگیل تناسلی ، بهتر است به درمان .
توصیه می شوددرمان موضعی برای زگیل تناسلی - Keyouwang
اسپری Keyouwang یک درمان موضعی است که می آید در لوسیون است. این کار بهتر در زگیل تناسلی خفیف . از عصاره خالص گیاهی بدون عوارض جانبی است. این برگه حاویمواد ضد باکتری که می تواند HPV را غیر فعال .
برخلاف محصولات دیگر که رایت کردن زگیل ، Keyouwangزگیل با غیر فعال کردن HPV حذف شده است. پس از برنامه اول، زگیل به رنگ سفید است . سپس زگیل تیره تبدیل خواهد شد و سطح زگیل تناسلی کردن پوست . در نهایت، زگیل ناپدید می شوند. شما نتایج را در 3 روز تجربه - برخی از زگیل های کوچک فرو می افتند . پس از همه زگیل ها برداشته شود، بسیار مهم است به استفاده از 3 بطری دیگر را به منظور جلوگیری از بازگشت . از آنجا که Keyouwang می تواند HPV غیر فعال ، با استفاده از 3 بطری دیگر می تواند کمک به جلوگیری از آنها را از آمدن به عقب . این بسیار حیاتی است .
اگر شما از زگیل تناسلی رنج ، Keyouwang یک شانس برای خلاص شدن از زگیل تناسلی است .

http://www.genitalwartstop.com/genital-warts-treatment/446.html





:: برچسب‌ها: genital warts treatment ,
:: بازدید از این مطلب : 10320
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: